Oficina Virtual de Tràmits
Informació General
L’Oficina virtual de tràmits et permet fer, a través d’Internet, tramitacions oficials, consultes, o informar-te sobre la teva relació amb l’Ajuntament de Gandesa mitjançant la Seu Electrònica.
És una manera d’agilitzar els tràmit, representa un estalvi de temps i desplaçaments, ja que no cal que ens personem a les oficines comarcals. L’Oficina Virtual està oberta els 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
És tant segur i veraç com en l’atenció personal: per fer tràmits virtuals ens cal un identificador digital que garanteixi la nostra identitat a Internet i asseguri la integritat i confidencialitat.
Aquest servei és un canal paral·lel al presencial. Des de l’Ajuntament, juntament amb la Diputació de Tarragona i el Consorci de l’Administració Oberta de Catalunya, es treballa per ampliar progressivament els serveis que es poden oferir a través de l’Oficina Virtual. Uns serveis que creixeran també gràcies a la interconnexió de les diferents administracions.
Per realizar tràmits com a persona física haureu de disposar d’idCAT Mòbil o d’un certificat digital com l’IdCAT.
Si sou empresa necessitareu un certificat digital d’una autoritat certificadora qualificada (FNMT, Camerfirma).
La Seu electrònica de l’ajuntament de Gandesa és l’adreça electrònica disponible per als ciutadans i ciutadanes, i les empreses, a través de xarxes de telecomunicacions, mitjançant la qual l’ajuntament difon informació i presta serveis.
Accedeix a la seu electrònica clicant aquí.
Per fer tràmits electrònics amb l’ajuntament cal clicar al menú superior d’aquest web l’apartat Seu electrònica. Tot seguit cal cercar el tràmit que es vol realitzar i, si està activada la tramitació online, fer-la des d’allà. Si no està activada cal descarregar-se formularis en format pdf, omplir-los i adjuntar-los a través de l’apartat Instancia genèrica.
Accés al Catàleg de tràmits electrònics de l’Ajuntament de Gandesa.
A la seu electrònica podreu trobar, entre d’altres, els següents continguts:
- Tràmits per internet:
- Informació pública:
Consisteix en una comunicació formal, personal i, com el mateix nom indica, per mitjans electrònics, que es fa a una persona del contingut d’un acte administratiu que afecta els seus drets i interessos.
Mitjançant el següent enllaç podreu accedir a les vostres notificacions electròniques, necessitareu disposar d’idCAT Mòbil o d’un certificat digital com l’IdCAT. Si sou empresa necessitareu un certificat digital d’una autoritat certificadora qualificada (FNMT, Camerfirma)
Accés a la plataforma de notificacions electròniques
També podreu accedir des de la vostra carpeta ciutadana.
Accedint a la teva carpeta ciutadana podràs consulta:
- Tots els teus tràmits i actuacions realitzats amb qualsevol administració
- Consultar les teves dades personals i saber l’ús que en fan les administracions públiques
Podràs accedir, tant amb idCAT Mòbil com amb certificat digital.
També podreu accedir des de la vostra carpeta ciutadana.
Certificats Digitals
Seguint els passos d’aquest vídeo podeu realitzar l’alta a servei d’identificació idCAT Mòbil. Podeu fer l’alta al servei tant amb DNI com amb TIE.
IMPORTANT, en el procés d’alta a idCATMòbil heu d’introduir el codi de barres que apareix a la part posterior de la targeta sanitària individual de CATSalut, no el codi que apareix a la part frontal que comença amb les dos primeres lletres del vostres respectius cognoms.
Les persones que disposen de la targeta sanitària de la Mutualitat General de Funcionaris Civil de l’Estat (MUFACE) ja poden demanar idCAT Mòbil telemàticament per realitzar tràmits per mitjans electrònics.
CAT
Com obtenir l’idCAT Mòbil amb DNI i targeta sanitària
Com obtenir l’idCATMòbil amb TIE i targeta sanitària
Com obtenir l’idCATMòbil amb targeta de identitat d’estranger i MUFACE
CAST
Cómo obtener el idCAT Mòbil con DNI y tarjeta sanitaria
Cómo obtener el idCAT Mòbil con TIE y tarjeta sanitaria
Cómo obtener el idCAT Mòbil con TIE y MUFACE
Àrab
كيفية الحصول على idCATMòbil بواسطة بطاقة التعريف الوطنية والبطاقة الصحية
كيفية الحصول على IDCATMòbil بواسطة بطاقة هوية الأجانب و البطاقة الصحية.
كيفية الحصول على IDCATMòbil بواسطة بطاقة هوية الأجانب و بطاقة التعاضدية العامة لموظفي الدولة المدنيي
ING
How to obtain idCAT Mòbil with your DNI and health card
How to obtain idCAT Mòbil with a TIE and Health Card
How to obtain idCAT Mòbil with TIE (Foreigner Identity Card) and MUFACE
En els següents enllaços trobareu informació per a poder sol·licitar un certificat de representació
Certificat de representació – Representante de Administrador Único o Solidario
Societats anònimes (A) i limitades (B) si el representant de la societat és administrador únic o solidari, tingui inscrites les seves facultats de representació en el Registre Mercantil i aquestes no hagin estat revocades.
Cost del certificat: 24 euros
Vàlid: 2 anys
Vídeo Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=3Su345AbisU (2017)
Certificat de representació – Persona jurídica
Lletres d’inici del NIF A, B, C, D, F, G, J, N, Q, R, S, P, V.
Cost del certificat: 14 Euros
Vàlid: 2 anys
Vídeo Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=ym7hhTAg57w (2017)
Certificat de representació – Representante de Entidad Sin Personalidad Jurídica
Lletres d’inici del NIF E, H, N, P, S, U, V, W.
No té cost
Vàlid: 2 anys
Vídeo Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=GZ1x8fScgiU (2017)
Factura Electrònica
El format electrònic per a emetre factures electròniques a l’Administració és Facturae, segons l’Ordre PRE/2971/2007. Per a generar les factures amb aquest format públic es disposa de diversos mecanismes.
En el següent enllaç trobareu informació referent a la creació de e-factura:
En el següent enllaç trobareu informació referent a com enviar una e-factura:
En el següent enllaç trobareu informació referent a la consulta d’e-factures:
En el següent enllaç trobareu informació referent al significat de l’estat de les e-factures:
En aquest apartat trobareu més informació sobre les e-factures